درباره فروشگاه دمور

خرید آنلاین فرش فعالیت عمده دمور را تشکیل می دهد. این مجموعه با مدیریت آقای علی عالی ابوذر فعالیت خود را از سال 98 آغاز نموده است و هدف اصلی آن ارائه فرش های طرح دار رویه مخمل فانتزی می باشد . در فروشگاه آنلاین فرش دمور با تمرکز بر ارائه خدمات فروش آنلاین ، طرح ها و تم های جدید محصولات دکوراسیون داخلی ، به صورت هفتگی آپدین شده و به علاقه مندان ارائه می گردد . هدف از ایجاد این فروشگاه آنلاین ، دسترسی به آرشیو محصولات فانتزی خصوصا در زمینه فرش های مخمل می باشد . فرش های مخمل که در فضای آنلاین از آنها به عنوان فرشینه نیز یاد می شوند در دسته بندی های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می گردد. در حال حاضر چهار دسته بندی برای محصولات جهت خرید آنلاین فرش وجود دارد که عبارتند از : فرش اتاق کودک و نوجوان ، فرش آشپزخانه ، فرش اتاق خواب بزرگسال و در نهایت فرش اتاق نشیمن و پذیرایی.

بازدید از فروشگاه

خرید آنلاین فرش

طرح های زیبا و متنوع فرش

شاید یک از دلایل گرایش خریداران به انتخاب فرشینه های مخمل ، علاوه بر به صرفه و اقتصادی بودن قیمت ، تنوع و گوناگونی طرح ها و تم های رنگی به کار رفته در این محصولات می باشد . با یک نگاه به فروشگاه فرش و بازدید اولیه از ان پی به این تعداد تنوع می بریم. این گوناگونی و وسعت انتخاب فرش به لطف ورود تکنولوژی به دنیای چاپ فراهم گردیده است . تکنولوژی که چه در سمت طراحی و ارائه نرم افزارهای حرفه ای طراحی و چه در سمت فرآیند دستگاه های چاپ امکان تولید محصولات جدید فرش را فراهم می آورد. علاوه بر این با توجه به عدم محدودیت در نمایش گالری فرش به صورت اینترنتی ، خرید آنلاین فرش گزینه مناسبی جهت صرفه جویی در زمان و بازبینی کالاهای بیشتر می باشد.
شما می توانید با توجه به چیدمان مورد نظر ، مانند تابلو های هنری اتاق نشیمن و یا با توجه به روتختی و پرده اتاق کودک ، اقدام به سفارش و خرید اینترنتی فرش نمایید . کارشناسان ما پاسخگوی سوالات پیش از خرید شما هستند . شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی فرش از فروشگاه دمور
نظرات مشتریان
خریدار-فرش-از-فروشگاه-دمور
Rated 4.5 out of 5
ممنون از شما . برای هدیه روز تولید پسرم سفرش داده بودم . قبلا پرده و روتختی این تم رو داشتم . فرش رو هم شما زحمت کشیدید. فقط ای کاش عرض 2 متر هم کار میکردید که فرمودید الان نمیشه.

خانم صدیقی

خریدار-فرش-از-فروشگاه-دمور
Rated 4 out of 5
با سلام . فرش اتاق نشیمن سفارشی به دستم رسید . باید بگم که کیفیت خوبی داره و مطابق نمونه هست . بار اول بود که فرش محمل میخریدم. البته باید بگم که کمی هم دیر به دستم رسید.

آقای حسین پور

جدیدترین محصولات فرش دمور

  • فرش نشیمن
  • فرش کودک
  • فرش آشپزخانه
  • فرش اتاق خواب
Back to Top