فرش اتاق کودک ، نوزاد و نوجوان

فرش اتاق کودک از جمله محصولاتی  است که والدین جهت تکمیل سیسمونی اتاق نوزاد و کودک اقدام به تهیه آن می کنند. از اینرو در کنار خصیصه های ابتدایی آن مانند ابعاد فرش کودک و یا نوع برش چهارگوش یا گِرد آن ، مواردی مانند رنگ بندی  و مواد به کار رفته در فرش کودک نیز حائز اهمیت می باشند. بر طبق روال مرسوم ، خانواده ها پیش از تولد نوزاد اقدام به تهیه سیسمونی جهت پوشاک و ست اتاق خواب کودک می کنند . تهیه این ست بر پایه سلایق والدین بر پایه تمرکز بر رنگ و تم خاصی است که برای نوزاد در نظر گرفته شده است.

 

فرش اتاق کودک

نمونه فرش گرد اتاق کودک

مشاهده گالری فرش اتاق کودک

فروش اینترنتی فرش اتاق کودک

از آنجا که طرح ها و تم اتاق کودک در تنوع و تعداد بالا در سری محصولات کودک یافت می شود ، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در مقایسه با فروش حضوری عملی کاربردی تر است . زیرا که بنا بر تعدد کمی بالای محصولات امکان نمایش همگی طرح های فرش کودک به صورت حضوری و در فروشگاه فیزیکی امکان پذیر نمی باشد . از اینرو  ، فروشگاه فرش دمور ،  با کمک شبیه سازی کامپیوتری  و استفاده از سری آموزش طراحی بسته بندی ، بر آن شده است تا با خلق یک تصویر مناسب از طرح و تم کودک اجرا شده بر روی فرش ، مشتریان و بازدید کنندگان فروشگاه خود را با نحوه اجرا و پیاده سازی محصول آشنا سازد. این فروشگاه با توجه به حساسیت های موجود جهت خرید آنلاین فرش ، کوشیده است تا با اعتماد سازی و کسب مجوز های لازم و استفاده از درگاه های معتبر پرداخت ، محصولات خود را به مشتریان آنلاین خود ارائه دهد.

از آنجا که سفارشات در مرحله اول پس از بررسی و نهایی شدن طرح در قسمت رویه محملی چاپ می شوند و پس از ان به زیره و قسمت میانی دوخته می شوند و با توجه به حجم کاری و سفارشات در صف انتظار ، رمان تحویل محصول بنا بر روال عادی و مرسوم ، بین 20 تا 30 روز کاری می باشد.البته فروشگاه دمور تلاش میکند تا در سریعترین زمان ممکن محصول فرش را در اختیار خریداران قرار دهد.

جدیدترین محصولات فرش کودک

سایزهای تولیدی و ابعاد فرش کودک

تقریبا در تمامی محصولات ارائه شده جهت سیسمونی کودک ، شاهد رنگبندی و تنوع ابعاد هستیم . در مورد فرش اتاق کودک نیز شاهد این امر هستیم . از اینرو جهت انتخاب راحت تر و مناسب مشتریان ، تعدادی از سایزهای استاندارد فرش کودک که پرکاربرد هستند در قیمت دهی ارائه می شوند. لازم به ذکر است در حال حاضر از جهت سایزدهی و رعایت محدودیت های دستگاه تولید عرض محصولات فرش اتاق کودک تولیدی با ماکزیموم 140 سانتی متر ارائه می شوند و در قسمت طول ، ابعاد آزاد تعریف می شوند . بنابراین کاربران وب سایت می توانند فرشهایی با عرض 140 سانتی متر یا کمتر و طول دلخواه را سفارش دهند.

در کنار سایزهای استاندارد فرش که در بالا بدان ها اشاره شد ، بازدیدکنندگان وب سایت فرش دمور می توانند با اندازه گیری دقیق محل قراردادن محصول و تماس با بخش پشتیبانی اقدام به سفارش خرید فرش در ابعاد غیر استاندارد نمایند. در اینجا نیز محدودیت های عرض مانند سایزهای استاندارد اعمال می شود.

مواد و جنس به کار رفته در محصول فرش کودک

جهت رعایت  و توجه به محل کاربرد این محصول که همان اتاق خواب و اتاق بازی کودک می باشد جنس فرشهای مورد استفاده در لایه رویی مخمل کوبیده می باشد که بدون پرز و بدون ایجاد حساسیت است.  در کف محصول نیز از لایه چرم یکنواخت استفاده گردیده است تا از سر خوردن محصول در کف های مختلف مانند سرامیک و پارکت جلوگیری به عمل آید.

بنابراین پس از اطمینان از کیفیت کالای مخصوص کودک می توانید اقدام به انتخاب یک نمونه تم و چیدمان برای دکوراسیون داخلی اتاق نمایید. پس از آن با اندازه گیری مساحت مورد نیاز و نسبت طولی مکان مورد استفاده سفارش خود را تکمیل نموده و در بازه زمانی ارائه شده توسط دمور فرش اتاق کودک خود را دریافت نمایید.

سوالات متدوال در زمینه خرید فرش کودک

سوال خوبی است . اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که خریداران محترم می بایست به جنس فرش تولیدی دقت داشته باشند . اینکه فرش به صورت ماشینی و با سیستم نخ و تار و پود تولید می شود و یا اینکه مانند فروشگاه دمور به صورت چاپی بر رویه مخمل ارائه می گردد ، قطعا در قیمت دهی و تفاوت ایجاد شده موثر است . بنابراین در هنگام خرید به قسمت ویژگی ها و یا توضیحات محصول مراجعه نمایید.

البته در خرید فرش اتاق کودک به صورت فرشینه های مخمل (همانند محصولات دمور) نیز گاهی بین عرضه کنندگان فرش تفاوت های قیمت دیده می شود . این امر نیز بنا بر نوع چاپ و دستگاه ، ماندگاری رنگ و صد البته ضخامت فرش قابل نوسان است . بنا براین ممکن است در شبکه های اجتماعی و وب سات های مختلف یک طرح فرش کودک با قیمتهای مختلفی ارائه گردد. دِمور بر پایه کیفیت محصول و خدماتی که ارائه می دهد اقدام به جمع بندی و ارائه قیمت نهایی فرش می کند و بررسی سایر همکاران را بر عهده مشتریان محترم می گذارد.

قطعا پیدا کردن محصولات پر کاربردی همچون انواع فرش اتاق کودک در فروشگاه بزرگ اینترنتی مانند دِمور می تواند چالشی برای مشتریان باشد . این نکته از آنجا مورد نظر است که در طول زمان و با توجه به معرفی کالا در فضای مجازی ، امکان ارائه بیشمار محصول به بیننده وجود دارد . ا طرفی نیز به صورت روزانه و هفتگی طرح های مختلف و متنوعی به این فروشگاه اضافه می گردد. از اینرو دمور برای رسیدن به نتیجه مطلوب راهکاری زیر را ارائه می دهد :

1 – استفاده از موتور جستجوی گوگل :
مشتریان می تواند با تایپ عبارت ، طرح ، رنگ و یا تم مورد نظر خود در کنار عبارت فروشگاه فرش دمور ، به محصول مورد نظر و یا نزدیکترین محصول مشابه دسترسی پیدا کنند . به طور مثال برای خرید فرش کودک دخترانه طرح یونیکورن می توانید عبارت ، فرش یونیکورن دخترانه فروشگاه دمور.

2 – استفاده از نوار جستجوی داخلی سایت :
در صفحه اصلی  و سایر صفحات وب سایت دِمور ، نوار جستجویی در قسمت بالایی صفحه قرار دارد که می توانید با وارد کردن نام محصول و یا کد مورد نظر کالا (کد ارائه شده در شبکه های اجتماعی و قید شده در تصویر کالا) به صورت لایو محصول خود را مشاهده نمایید و پس از کلیک کردن به جزئیات آن دسترسی پیدا کنید.

3 – استفاده از فیلترینگ قوی فروشگاه:
دمور در بخش فنی وب سایت خود و در صفحه های فروشگاهی کوشیده است با استفاده از فیلترینگ هوشمند ، دسترسی سریع تر به محصول نهایی را برای شما فراهم آورد . این قابلیت در حالت استفاده از دسکتاپ در سمت راست فروشگاه و در حالت موبایل و تبلت در قیمت بالای فروشگاه قرار دارد. در استفاده از این قابلیت می توانید مشخص نمایید قصد خرید فرش دخترانه یا خرید فرش پسرانه را دارید . در مورد تم های به کار رفته انتخاب داشته باشد و صد البته خانواده رنگی محصول را انتخاب نمایید.

برای پاسخ دهی به این سوال باید بگوییم تعریف رنگ و دادن اسم به یک رنگ همواره به صورت حرفه ای و یا غیر حرفه ای و متداول در جریان است . به طور مثال در محاورات روزمره و نه حرفه ای ، عناوینی مانند رنگ گلبهی و رنگ هلویی در اکثر موارد به رنگ خاصی اشاره میکنند . برخی از گلبهی استفاده کرده و برخی عنوان هلویی را به کار میگیرند.

از طرف دیگر وسعت و دامه طیف یک رنگ قراردادن اسامی تمامی رنگ ها در وب سایت را غیر ممکن می کند . به طور مثال خانواده رنگ آبی دارای تعداد ریادی زیر مجموعه اسمی مانند آبی آسمانی ، آبی نفتی ، فیروزه ای ، آبی متالیک و … می باشند.

فرض کنید بخواهیم تمامی این اسامی را در قسمت مشخصات و فیلتر محصول قرار دهیم . نتیجه لیست بلندی از اسامی است که حجم زیادی از صفحه را به خود اختصاص میدهد . بنابراین جهت خرید فرش کودک ، دمور از اصطلاح خانواده رنگی استفاده میکند . به طور مثال اگر شما به دنبال محصولی با رنگ سبز ارتشی هستید ، کافیست خانوداه رنگ سبز را انتخاب نمایید.

همانگونه که در قسمتهای قبلی بدان اشاره شد ، برای خرید مشتریان سایزهایی استاندارد و از پیش تعریف شده قرار داده شده است . اما ممکن است زمانی قصد خرید سایزی خاص را داشته باشید . جهت اینکار باید محل استفاده و قراردادن فرش اتاق کودک اندازه گیری دقیق (نه حدودی و چشمی) شود و پس از آن با تماس با قسمت پشتیبانی درخواست مطرح شود .

تماس با پشتیبانی از آنجا حائز اهمیت است که برخی از طرح ها و تم های ارائه شده بنابر ماهیت و هویت شکلی قابلیت ارائه در برخی سایزها (به طور مثال کشیده و دراز) را ندارند . مجددا باید به این نکته اشاره کنیم که نهایت عرض قابل سفارش برای فرش های مخمل 140 سانتی متر می باشد و از نظر ول محدودیتی وجود ندارد.

فرش اتاق کودک پسرانه

فرش اتاق خواب دخترانه

فرش اتاق کودک

مشاهده گالری فرش اتاق کودک
Back to Top