قوانین و مقررات خرید از فروشگاه آنلاین دمور

کاربران و بازدید کنندگان گرامی;
از اینکه فروشگاه آنلاین را جهت بازدید و خرید فرش انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم. از آنجا که عمده فعالیت فروشگاه فرش دمور به صورت آنلاین انجام میپذیرد و با توجه به حساسیت هایی که در زمینه خرید اینترنتی وجود دارد ، نظر شما را به مقررات خرید از این وب سایت جلب می کنیم. امیدواریم که با خوانش دقیق و رعایت اصول یاد شده از بروز مشکلات و یا شکایات تا حد امکان جلوگیری نماییم.

خرید آنلاین فرش

1 – پیشنمایش محصول در مقابل محصول دریافتی

دمور به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین فرش ، به صورت روزافزون و در نتیجه در ماهانه ، تعداد زیادی پیشنمایش محصول به فروشگاه خود اضافه می کند . بدون شک تولید تمامی این محصولات خارج از توان مالی و زمانی این گروه می باشد . بنابراین با قراردادن پیشنمایش نرم افزاری ، سعی در آشنا سازی مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت ، با محصولات خود داریم.
در تولید پیشنمایش های یاد شده سعی بر دقت بالا و شبیه ساری متعارف بوده است . اگر چه محصول واقعی در عمل ممکن است با کمی تفاوت و یا تغییر رنگی به دست خریداران برسد . علت این امر تفاوت مدهای رنگی مانیتور و گوشی های هوشمند با دنیای وسیع چاپ می باشد که بحث در مورد آن فراتر از حد این نوشته است . بنابراین :

در تمامی محصولات ممکن است بین 5 تا 10 درصد تفاوت رنگی را مشاهده کنید.

2 – جنس و ابعاد فرش ها

همانطور که در اکثر صفخات و در تمامی محصولات بدان اشاره می شود ، فرش های موجود در روشگاه فرش دمور ، فرشهای مخمل می باشند که در بسیاری از وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی ، بدان ها فرشینه نیز اطلاق می شود.
جنس فرشینه را می توان در سه لایه بررسی کرد . در لایه رویی و بالایی جنس مخمل قرار دارد و طرح روی آن چاپ می شود. در لایه های  میانی از نمد استفاده شده و در نهایت در لایه زیرین چرم مصنوعی ضد سر ،جهت جلوگیری از لغزندگی بر روی سطوح مختلف ،به کار گرفته می شود. فرش های مخمل پرز نداشته و ضد حساسیت هستند.
در مورد ابعاد فرش مخمل نیز در ناحیه عرض فرش نهایت تا 140 سانتی متر قابلیت آماده سازی وجود دارد و در طول محدودیت خاصی از نظر متراژ وجود ندارد. بنابراین باید توجه داشت که عرض 140 سانتی متر و یا کمتر در طول دلخواه قابل سفارش میباشد.

در حال حاضر عرض فرش ها از 140 سانتی متر به پایین قابل سفارش هستند.

3 – ارسال دیدگاه و نظرات

نقد ها و بازخوردهای شما مشتریان محترم همواره راهنمای این مجموعه در جهت حذف موارد منجر به ناکارآمدی و ارائه صحیح محصولات می باشد. بنابراین دمور از تمامی نقد های ارسالی در جهت بهبود فعالیت خود استفاده خواهد برد . از طرفی رعایت اصول رایج اخلاقی در مطرح کردن نقدها و پرهیز از مواردی مانند مطرح کردن مباحث غیر مرتبط و قومی با دیگر کاربران از مقررات ارسال دیدگاه می باشد.

از مطرح کردن مباحث غیرمرتبط در نقد و ارسال دیدگاه اجتناب نمایید.

4 – اخبار و اعلانات رسمی

کلیه اعلانات مربوط به  کالاها اعم از موجود بودن کالا ، تخفیف های فصلی و یا مناسبتی ، تولید و یا عدم تولید محصولی خاص و … تنها از طریق وب سایت رسمی دمور به نشانی Demor.ir و یا صفحه رسمی اینستاگرام بتسی با نام کاربری demor.shop به خریداران محترم اعلام می گردد . لازم به ذکر است دمور به جز یک شعبه فیزیکی در استان اردبیل نمایندگی دیگری ندارد. بنابراین جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی یا خرید از صفحات مجازی تقلبی به آدرس های وب سایت و صفحه رسمی ما توجه داشته باشید. بدیهی است فروشگاه فرش دمور هیچ گونه مسئولیتی در قبال عملکرد صفحات دیگر که از نام دمور استفاده مینمایند ، ندارد.

 

اخبار و اعلانات مربوط به محصولات را تنها از صفحات رسمی دمور پیگیری نمایید.

5 – حمل کالا و هزینه های مرتبط

از آنجا که فروش محصولات دمور به سراسر کشور انجام می پذیرد ، حمل و نقل کالا و هزینه های مربوط به آن از سوالات متداول مشتریان است . در حال حاضر و بنا بر مدیریت میزان سود کالا و تعادل در رقابت ، دمور  کوشیده است تا در کنار حفظ کیفیت کالای خود ، میزان سود منطقی خود را در بازار رقابتی در نظر بگیرد. از اینرو در حال حاضر کلیه هزینه های مربوط به حمل کالا بر عهده مشتری می باشد. بیشترین ارسال کالا از سمت دمور با مجموعه تیپاکس صورت می پذیرد . در صورتی که شهر شما دسترسی به تیپاکس ندارد و یا با باربری خاصی همکاری می کند ، میتوانید پیش از خرید با تماس با بخش پشتیبانی ، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

کلیه هزینه های حمل بر عهده مشتری است.

نظرات مشتریان
خریدار-فرش-از-فروشگاه-دمور
Rated 4.5 out of 5
ممنون از شما . برای هدیه روز تولید پسرم سفرش داده بودم . قبلا پرده و روتختی این تم رو داشتم . فرش رو هم شما زحمت کشیدید. فقط ای کاش عرض 2 متر هم کار میکردید که فرمودید الان نمیشه.

خانم صدیقی

خریدار-فرش-از-فروشگاه-دمور
Rated 4 out of 5
با سلام . فرش اتاق نشیمن سفارشی به دستم رسید . باید بگم که کیفیت خوبی داره و مطابق نمونه هست . بار اول بود که فرش محمل میخریدم. البته باید بگم که کمی هم دیر به دستم رسید.

آقای حسین پور

جدیدترین محصولات فرش دمور

  • فرش نشیمن
  • فرش کودک
  • فرش آشپزخانه
  • فرش اتاق خواب
Back to Top