خرید فرش اتاق نشیمن

فرش اتاق نشیمن ، یکی از مهمترین انتخاب هایی است که در چیدمان و دکوراسیون داخلی انجام می شود. از آنجا که اتاق نشیمن اهمیت بالایی در گردهم آمدن اعضای خانواده و یا سپری شدن اوقات آنها در کنار هم دارد ، طرح و نقش فرش اتاق نشیمن باید با سلایق مختلف اهپعضای خانواده جور باشد.
خرید فرش پذیرایی و انتخاب فرش اتاق نشیمن ، با بررسی رنگ بندی محیط ، تم مطابق سلیفه افراد و ابعاد محل مورد استفاده مشخص می گردد . همانطور که می دانیم در اتاق نشیمن و در گوشه و کنار سایر وسایل و ملزومات مانند کوسن ، میز های کوچک عسلی ، تابلو های هنری الصاق شده بر دیوار و … قرار دارند . بنابراین تطبیق رنگی و برش فرش (مستطیلی یا دایره ای) می بایست با هماهنگی با سایر اجزا انجام گیرد.

فرش اتاق نشیمن

نمونه فرش اتاق نشیمن و پذیرایی کلاسیک

فرش پذیرایی

نمونه فرش پذیرایی مدرن

مشاهده گالری فرش نشیمن و پذیرایی

طرح های متنوع فرش در تولید محصولات فرشینه

امروزه با  کوچکتر شدن ساختار منازل و در نتیجه محدودتر شدن ابعاد اتاقهای مختلف ، نشیمن و پذیرایی منزل گاها در یک اتاق خلاصه می شوند . بنابراین در این متن از عبارات فرش اتاق پذیرایی و فرش اتاق نشیمن به صورت مترادف استفاده می گردد. تنوع طرح فرش برای اتاق های مذکور بالاست و خرید فرش پذیرایی ارتباط مستقیمی با چینش دکوراسیون منزل دارد .پس پیش از خرید و با توجه به رنگ بندی اتاق نشیمن می توانید پیش زمینه ای جهت سفارش محصول داشته باشید.

فروشگاه فرش دمور نیز جهت سهولت در تصمیم گیری شما ، جداسازی و فیلتر مشخصات محصول را بر پایه رنگ محصول و یا تم کاربردی در اختیار کاربران قرار میدهد. جهت سهولت در انتخاب رنگها ، با توجه به تعداد بالای رنگ ها و شباهت های بصری ، رنگها در دسته های چندگانه ارائه می شود. به طور مثال بنفش یا زرد دارای زیر مجموعه رنگهای گسترده ای هستند .
برای همین دسته رنگ زرد و بنفش به صورت عام تعریف می شوند و مشتری می تواند با انتخاب آنها به گروه رنگی مد نظر خود نزدیکتر شود.در مورد تم ها نیز استفاده از نقاشی های کلاسیک و مدرن در آثار ارائه شده به چشم می خورد . برای مثال می توانید از فرش بر پایه نقاشی آبستره دیدن نموده و با ست کردن آن با تابلو نقاشی موجود در اتاق ،اقدام به خرید آن نمایید.

فرش مخمل در چه ابعادی تولید می شود؟

همانطور که در بالا و در مبحث فرشینه های مخمل بدان اشاره شد ، با کوچکتر شدن خانه ها و در نتیجه کاهش حجم اتاق ها ، نیاز به تهیه فرشینه هایی با ابعاد کوچکتر بیش از پیش احساس می شود. از طرفی محدودیت هایی نیز در دستگاه های تولیدی فرش اتاق نشیمن و پذیرایی وجود دارد . بدین صورت که عرض محصول تولیدی در بیشترین مقدار می تواند 140 سانتی متر باشد . بنابراین فروشگاه فرش دمور ، سفارشاتی قبول و ارائه می کند که عرض آنها برابر با 140 سانتی متر و یا کمتر از آن باشد.
در مورد طول سفارش این محدودیت وجود ندارد و کاربران جهت سفارش فرش می توانند با در نظر گرفتن محدودیت عرض ، طول دلخواه را ثبت سفارش کنند. بنابراین سفارشی مانند فرش 6 متری با ابعاد 2 در 3 متر (200 در 300 سانتی متر) در حال حاضر امکان ثبت سفارش ندارد . ولی سفارشی مانند 120 در 400 سانتی متر قابل ارائه و تولید می باشد.

برش های مورد استفاده در تهیه محصول

در تهیه و خرید اینترنتی فرش پذیرایی از دمور می توانید دو نوع برش فرش را سفارش دهید. این برش ها در سایر محصولات دمور ، مانند فرش آشپزخانه و فرش اتاق کودک نیز وجود دارند. برش متداول و مرسوم همان برش چهار گوش فرش یا مستطیلی می باشد که اکثر محصولات موجود در فروشگاه را شامل می شود . علت کمیت بالای این برش علاوه بر سلیقه و درخواست مشتریان ، ماهیت تصاویر و نقش های موجود است که به نوعی با برش مستطیلی سازگارتر هستند.
نوع برش دیگر در خرید فرش پذیرایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد ، برش گرد فرش (دایره ای) است که با توجه به چینش دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی اتاق مد نظر شما ، می تواند انتخاب شود. در مقایسه با برشهای مستطیلی و چهارگوش سهم برش های دایره ای کمتر است . دلیل این امر نیز نقش های گرافیکی و عکسهای مورد استفاده هستند. نمونه هاییاز برشهای گرد و مستطیلی در عکس زیر قابل مشاهده هستند.

بزرگترین فروشگاه فرش

سوالات متدوال در زمینه خرید فرش آشپزخانه

همانطور که در بالا و در مبحث خرید اینترنتی فرش اتاق نشیمن اشاره شد ، در هنگام سفارش کاربران می بایست به مدود بودن عرض محصول تا 140 سانتی متر دقت داشته باشند . این امر علاوه بر بستگی به دستگاه چاپ به نوسانات اخیر بازار نیز بستگی دارد که متاسفانه زیره کار با عرض بالاتر از 140 سانتی متر به ندرت تولید می شود.
فروشگاه دمور امیدوار است با گذر زمان و کمتر شدن نوسانات در تهیه زیره مخصوص فرش مخمل ، پاسخگوی نیاز مشتریان محترم در تهیه فرشهایی با ابعاد بزرگتر باشد.

نمایش محصولات مورد نظر و آنچه در ذهن مشتریان رقم میخورد ، امری است که وب سایت های مختلف در تلاش هستند تا به بهترین نحو وقوع  آن را برای بازدیدکنندگان خود تسهیل بخشند. دمور نیز به عنوان بزرگترین فروشگاه فرش آنلاین با ساتفاده از روشهای زیر در تلاش هست تا به این مهم جامه عمل بپوشاند :

1 – استفاده از موتور جستجوی گوگل :
مشتریان می تواند با تایپ عبارت ، طرح ، رنگ و یا تم مورد نظر خود در کنار عبارت فروشگاه فرش دمور ، به محصول مورد نظر و یا نزدیکترین محصول مشابه دسترسی پیدا کنند . به طور مثال برای خرید فرش پذیرایی با طرح پیچک  می توانید عبارت ، “فرش آشپزخانه طرح پیچک فروشگاه دمور” را جستجو نمایید.

2 – استفاده از نوار جستجوی داخلی سایت :
در صفحه اصلی  و سایر صفحات وب سایت دِمور ، نوار جستجویی در قسمت بالایی صفحه قرار دارد که می توانید با وارد کردن نام محصول و یا کد مورد نظر کالا (کد ارائه شده در شبکه های اجتماعی و قید شده در تصویر کالا) به صورت لایو محصول خود را مشاهده نمایید و پس از کلیک کردن به جزئیات آن دسترسی پیدا کنید.

3 – استفاده از فیلترینگ قوی فروشگاه:
دمور در بخش فنی وب سایت خود و در صفحه های فروشگاهی کوشیده است با استفاده از فیلترینگ هوشمند ، دسترسی سریع تر به محصول نهایی را برای شما فراهم آورد . این قابلیت در حالت استفاده از دسکتاپ در سمت راست فروشگاه و در حالت موبایل و تبلت در قیمت بالای فروشگاه قرار دارد. در استفاده از این قابلیت می توانید مشخص نمایید قصد خرید فرش با تم نقاشی ابر و باد را دارید . در مورد تم های به کار رفته انتخاب داشته باشد و صد البته خانواده رنگی محصول را انتخاب نمایید.

در حالت کلی باید گفت : آری . ما آماده ایم تا طرح های مورد نظر شما را که در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام دیده اید را پس از بررسی موجودی گالری یا قابلیت اجرا شدن ، ثبت سفارش کنیم . تنها کافیست با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید.

طرح های فرش آشپزخانه و یا سایز محصولات بر پایه عکس و یا تصاویر برداری ارائه می شوند . در مورد محصولات عکس محور امکان تغییرات زیادی وجود ندارد ولی تصاویر ترسیمی بر پایه اشکال برداری قابلیت تغییر سایز ، رنگ و تلفیق با سایر تم ها را دارند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با ما در تماس باشید.

فرش-اتاق-پذیرایی-بر-پایه-نقاشی-ونگوک

فرش اتاق پذیرایی بر پایه نقاشی ونگوک

نمونه فرش اتاق پذیرایی

فرش اتاق پذیرایی با طرح گل

فرش نشیمن با طرح مدرن

فرش نشیمن با طرح مدرن

فرش اتاق نشمیمن
مشاهده گالری فرش پذیرایی و نشیمن
Back to Top